מפיק בפועל ומפיק פוסט סדרת פרסומות דיגיטל רשת חנויות נוחות של דלק "מנטה" 2017

2017

לקוח : רשת חנויות הנוחות של דלק   "מנטה"

מפיק פוסט ומפיק בפועל : דוד בן – משה

קצת על הפקת הסרט


 

לוקיישן

התסריט בפרסומת דיגיטל זו התרחש בסניף אמיתי של מנטה ולכן היינו צריכים לצלם בסניף פעיל. מכיוון שהלקוח היה לצידנו 🙂 זכינו לצלם בלוקיישן סניף אמיתי של מנטה בראש העין. הסניף הנבחר היה מאד יפה ונוטרל עבורנו ליום שלם לטובת הצילומים. הגענו אל הסניף בשעות הבוקר המוקדמות מאד על מנת להקים תאורה וחדרי איפור הלבשה עבור השחקנים. היום צילום היה מאד דחוס והיינו צריכים להגיע להספק גבוה ולכן צוות ההפקה והתאורה נקראו לדגל בשעת קריאה מוקדמת הנקראת גם EARLY CALL. הלוקיישן המצטלם לא היה כול כך גדול ולכן לא היה אפשרות להרבה רקעים שונים בעבור המצלמה. למזלנו כותבי הפרסומת היו כול כך מוכשרים והתוכן באמת היה המלך והתגבר על גודל הלוקיישן.

 

איפור והלבשה

מחלקות איפור והלבשה עבדו מאד קשה בהפקה זו ולכן היה צורך בשני מאפרות שהם גם מעצבות שיער. אמנם אותם שני השחקנים מופיעים כול הזמן בסרט אך בתור שלוש דמויות שונות בכול סרט. סה"כ היינו צריכים להוציא מיום זה שלושה סרטים שונים אז תארו לכם את כמות הדמויות 6 דמויות ראשיות  שזה הרבה מאד ליום צילום אחד של פרסומת. הדמויות היו שונות בתכלית אחת מהשנייה ולכן נדרשה הרבה עבודת איפור והלבשה. מבחינת זרימת היום צילום זה יוצר בעיה שכן מכיוון שיש שני שחקנים בלבד שמשחקים 6 דמויות לא ניתן לאפר ולהלביש ולצלם במקביל. לאחר סיום של כול מערכון היינו עוצרים עצירה לא קטנה על מנת לתת לשחקנים זמן להתאפר ולהתלבש מה שעיכב את היום צילום.

 

סטייליסט אוכל

כפי שאפשר לראות בפרסומת הדמויות מחזיקות שייקים של רשת מנטה בהרבה מאד סצנות. בהתאם לכך הבאנו מעצב מזון מיוחד שכול תפקידו היה לייצר שייקים חדשים שיראו טוב במצלמה. השייקים נמסו מדי פעם תוך כדי הצילומים ולכן היה צריך לתחזק את השייקים לאורך כול היום צילום. מחוץ לסט נפתחה עמדת שייקים בה היה ניתן לעבוד בשקט ובמקצועיות.