ניהול הפקת פרסומת בזק "אצל הדודה והדוד"

בזק

2017

מנהל הפקה: דוד בן משה

קצת על מאחורי הקלעים של ניהול הפקת הפרסומת עבור בזק :

 

לוקיישן 

ההפקה צולמה יומיים בוילה עצומה או שאפשר להגיד אפילו אחוזה בכפר שמריהו. היה מדובר בוילה עם סגנון פנים מאד יוקרתי ועם הרבה קומות, חדרים ובריכה עצומה. לאופי ההפקה  הלוקיישן מאד התאים כי היה צריך הרבה מקום לכול הניצבים, רקדנים, שחקנים ושעדיין יהיה עומק מצלמה טוב.

 

ההכנות לצילומים

ההכנות לצילומים היו מאד אינטנסיביות שכן הוחלט לצאת לדרך בתאריך מאד סמוך לצילומים ולכן לא היה הרבה זמן בכלל. מכיוון שלא היה הרבה זמן כול אלמנט בהפקה קיבל עדיפות ראשונה. הליהוק התבצע במקביל לגיוס צוות שהתנהל במקביל למציאת לוקיישן שהתנהל במקביל ליצירת השיר החדש ע"י אגם ונועה והכול התנהל במקביל .

 

אפקטים מיוחדים בהפקה

כפי שאפשר לראות בקליפ ישנו בחור שמתנדנד על מנורה מאד גדולה בסלון. שלא תחשבו שזה דבר קל לעשות. על מנת לבצע את השוט נדרש להקים גשר בגג התקרה של הסלון בבית. עבור משימה זו הגיעו אנשי פעלולים מיוחדים שרק הם מוסמכים לעשות עבודות מהסוג הזה. אמנם לא רואים את זה בוידאו קליפ אבל אותו בחור בעצם מתנדנד על גשר פעלולים מיוחד ולא המנורה האמיתית של הבית.

הסצנה ביוון שרואים בוידאו קליפ למעשה צולמה בעזרת רקע גרין סקרין גדול שהוקם במתחם הבריכה של הוילה. צוות התפאורה הקים מס מקומות ישיבה עם שולחנות וכלי אוכל ודימה חלל של מסעדה. על רקע הגרין סקרין נשתלה תמונה של נוף יווני וככה נוצרה תחושה שגידי מדבר אל הבנות מיוון. הסצנות בחוף שגידי הולך עם הוואזה צולמו בחוף תל אביב כחלק משני ימי הצילום של הקליפ.

 

כוח אדם ולוגיסטיקה

 

ישנם הרבה מאד אנשים שעבדו על הקליפ. לפחות 20 אנשי צוות הפקה, 30 אנשי צוות טכני,  כ 70 רקדנים וניצבים, 6 שחקנים, סה"כ לא מעט בכלל בשביל קליפ של 3 דקות. מבחינת רכבים היו על הסט  משאית תאורה, משאית גריפ, שירותים כימיים, רכב מצלמה גדול, והרבה מאד פראיווטים.

 

גאווה

הקליפ זכה כקמפיין המוצלח ביותר של 2017 והגיע לכמות צפיות של מליון איש אז יש תמורה בעד האגרה 🙂