מפיק בפועל סרט תדמית עבור לקוח "קבוצת אביב" 2017

2017

לקוח : קבוצת אביב

דוד בן – משה : מפיק בפועל

הפקת סרט התדמית


המשימה

המשימה בהפקה זאת הייתה ליצור סרט תדמית המבוסס על צילום של הרבה מאד פרויקטים ( בנינים ) של הלקוח. הלקוח ביקש לשדר בסרט אמינות, ותק, ויוקרתיות  ולכן צילמנו באתרים המרשימים ביותר שהיה ללקוח להציע והשתמשנו בציוד הצילום הטוב ביותר על מנת להשיג מראה מנצנץ. המסר הפרסומי של הסרט היה שהלקוח מעצב את קו הרקיע של ישראל ולכן השתמשנו ברחפנים ושוטים "גדולים" מנקודות תצפית גבוהות על מנת להשיג את האימפאקט.

 

מוזיקה ודמות המנצח

על מנת לשדר יוקרתיות המוזיקה שנבחרה עבור הסרט הינה מוזיקה בסגנון מוזיקה קלאסית ומרוממת רוח. עבור הפרויקט גייסנו מנצח תזמורת אמיתי על מנת לדמות את בניית העיר תל אביב כתזמורת המנוצחת ע"י חברת הבנייה ( הלקוח) .

 

לוקיישנים

הרבה מאד פרויקטים של הלקוח היו צריכים להיכנס לסרט ולכן בחרנו להיות קלילים בתנועה שלנו בין לוקיישן ללוקיישן על מנת לא לאבד זמן צילומים יקר. בשביל להיות קלילים ביום צילום נדרשים מס פעולות :

  • להיות קלים בתנועה בין מעברי לוקיישן ולכן יש לשכור רכב אחד גדול עבור כול ההפקה כמו יחידה צבאית על מנת לא להסתבך עם הרבה מכוניות שמחפשות חניה ונתקעות בפקקים 🙂
  • לא להסתובב עם הרבה ציוד על מנת שהקמות התאורה והמצלמה לא יקחו הרבה זמן.
  • לא לגייס הרבה מאד צוות כמו בפרויקטים אחרים אלא להתמקד באנשי צוות מדויקים וטובים ספציפית לצרכים של ההפקה.
  • לפצל את הימים. על מנת להגיע להספק צילום הלוקיישנים הנדרש סרט זה צולם בכ 4 ימים כאשר הצוות לפעמים פוצל לצילום במקביל.

 

שימוש ברחפנים

רחפנים נכנסו מאד חזק לתעשייה בשנים האחרונות וניתן להגיע איתם לתוצאות צילום מדהימות שאף צלם אנושי לא יוכל להגיע. חלק גדול מסרט זה צולם בעזרת רחפנים מהאוויר ומהיבשה על מנת לתת תחושה של עוצמה ומרחב. נהוג להתמש ברחפנים בצילומי סרט תדמית של נדל"ן כי הם היחידים שיכולים לתפוס את כול הבניין מקצה עד קצה בצורה מרשימה. צילומי רחפן טובים מאד תלויים במפעיל הרחפן ולכן יש לשכור רק את המנוסים ביותר ולא לזלזל בספק זה.