מפיק השלמות צילומים וידאו קליפ CHIN CHIN בלקן ביט בוקס

פרויקט : צילומי השלמות וידאו קליפ chin chin

2016

לקוח : בלקן ביט בוקס

מפיק בפועל : דוד בן משה

בתוך הפקת הוידאו קליפ


המשימה

להפיק השלמות צילומים לוידאו קליפ chin chin של הבלקן ביט בוקס. קיבלנו את הקליפ חצי מוכן והיה צורך להשלים אותו משימה לא פשוטה שכן אתה חייב להתאים את השפה האמנותית  החדשה לשפה האמנותית הישנה.

 

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

הכותרת בהפקה זו היה ללא ספק הלוקיישן. הצילומים שאתם רואים בוידאו קליפ התבצעו במחסן לוגיסטי עצום בגודלו של אחת מחברות השילוח הגדולות בארץ. מדובר על דיסנילנד של הלוקיישנים. האנגר עצום בגודלו המכיל בתוכו אלפים אם לא עשרות אלפים של כול המוצרים המגיעים לארץ. החל מסיגריות ארוזות דרך מכשירי חשמל מכול סוג ועד קטנועים. הקליפ מדבר למעשה על הקפיטליזם החזירי שהעולם נגוע בו ולכן מבחינת המסר לא יכולנו לבחור לוקיישן יותר טוב מזה.  להלן מס סצנות שהלוקיישן סיפק לנו באהבה רבה 🙂

  • שלושת חברי הלהקה מרחפים באוויר – צולם במעברי המוצרים  העצומים שבהאנגר. סיפק לנו רקע יפהייפה של ברזלי מתכת וקופסאות מכול צד של הלהקה.
  • בנות רוקדות – צולם במנהרה תחתונה אשר שימשה גם למעבר בתוך ההאנגר. עמודי הברזל ברקע שיחקו מאד יפה.
  • שלושת חברי הלהקה נשענים על אריזות מוצרים גדולות הנראות כמו רמקולים – למעשה מדובר באריזות גדולות של מכונות כביסה.

בקיצור גן עדן למנהלי לוקיישן וזה רק מוכיח כפי שכתבתי במאמרים קודמים באתר עד כמה חשוב לבחור בלוקיישן  לצילומים עם ערך מוסף.

 

צילום חברי הלהקה מרחפים באוויר

שוט זה צולם בעזרתם של האוורבורדים מיוחדים שניתנו לכול חבר להקה. נסיעה על ההאוורבורד יצרה אשליה שחברי הלהקה מרחפים באוויר ונעים בתנועה ביחד עם תנועת המצלמה. המצלמה הונחה על מסילת דולי וליוותה את השוט. מי שאחראי בד"כ בהפקות על הדולי הינו איש הגריפ.

איש הגריפ יודע כיצד להרכיב את המסילה בצורה הטובה ביותר והוא גם איש הצוות האחראי להזזה של הדולי כאשר מצלמים. על מנת להזיז את הדולי במהירות ובתנועה חלקה נדרש נסיון רב שנים ואין לפקפק בתפקיד זה. אנשי גריפ בין השאר אחראים גם על הבטיחות בסט ולכן תמיד טוב שיש איש גריפ בסביבה.