הפקת 12 סרטוני תדמית המכללה האקדמית תל אביב יפו

פרויקט : הפקת סרטוני תדמית

2017

לקוח : המכללה האקדמית תל אביב יפו

מפיק בפועל : דוד בן – משה

בתוך ההפקה


המשימה

הפקה של 12 סרטוני תדמית עבור המכללה האקדמית תל אביב יפו. הרעיון היה לתקשר החוצה את המכללה כי לא היה לה נוכחות בכלל באינטרנט. מי שהיה מחפש באינטרנט מידע על המכללה לא היה מוצא הרבה או לפחות לא בצורה ממוקדת. אז איך עושים את זה ממוקד?

 

האסטרטגיה

להציג את המכללה כמקום סופר מגניב, צעיר וכיפי ללמוד בו ולתסרט את הפקת הסרטונים ע"פ תארים פופלרים ומבוקשים במכללה. לראיין סטודנטים מכול תואר, מרצים מכול תואר, לצלם כיתות לימוד פעילות, לצלם הרבה מאד אווירה במכללה בעזרת רחפנים ותנועות מצלמה חלקות וסקסיות ובקיצור לכסות מבחינה צילומית כול מטר במכללה. מכייון שהיה הרבה מאד חומר לצלם חילקנו את העבודה למס' ימי צילום כאשר לכול יום צילום הוגדרה מטרה. הקטגוריות היו : יום ראיונות וצילומי סטודנטים, יום צילום כיתות פעילות ומרצים, יום צילום אווירה, יום צילום רחפנים וטיימלאפסים.

 

האתגר

תאמינו או לא האתגר הכי גדול בהפקה זו היה לתאם את כול הצילומים. מכיוון שמובר במוסד ענק ( מכללה) היו הרבה מאד גורמים לתאם מולם את הצילומים ( סטודנטים, מרצים, כיתות מסוימות הפעילות בשעות מסוימות ועוד..)כאשר כמובן שלכול אחד מהם יש את הלו"ז הפרטי והתעסוקתי שלו. אז איך עושים את זה?

 

הביצוע

במקרים כאלו חייבים אבל חייבים את שיתוף הפעולה של הלקוח. מייד נפתח חמ"ל מול הנהלת המכללה אשר שולטת בזמנים של כול הגורמים אותם היינו צריכים לצלם והקביעה עצמה מול הגורם נעשתה ע"י המכללה. לאחר שפירקתי את התסריט יכולתי להעביר רשימה של משימות להנהלת המכללה וכך לקבל תשובה לכול משימה. השיטה במקרים כאלה הינה להעביר את מסגרת הזמן הגדולה הרצויה לגורם השלישי ( המכללה) על מנת שזו תוכל להגיד בתוך המסגרת את מי ניתן לשבץ ואיפה יתבצע הצילום.

 

אוריאנטציית לוקיישנים

המכללה האקדמית תל אביב יפו הינו לוקיישן מאד מאד גדול עם המון כיתות, בנינים שונים, משרדים ומה לא. מסיבה זו היה מאד חשוב כחלק מעבודת ההכנה להסתובב במכללה ולהבין בדיוק איפה נמצא כול מקום ואיך מגיעים אליו. המטרה היא שביום צילום יהיה כמה שפחות בלבול מצד הצוות וניתן יהיה להגיע לכול מקום במהירות האפשרית על מנת לא לבזבז זמן צילום יקר.