הפקת פרסומת טלוויזיה אלוני והפקת פוסט

לקוח : אלוני

2017

מפיק בפועל : דוד בן משה

מפיק פוסט דוד בן משה

 

 

 

קצת על הפקת הפרסומת 


 

לוקיישן

 

הסיפור של פרסומת זו מתרחש בסניף בית מרקחת. לצלם בסניף בית מרקחת פעיל זו בעיה. מכיוון שצריך להשתלט על קופה בסניף, שקט בסניף בזמן שמצלמים ושליטה על קהל בחרנו לצלם את הפרסומת באולפן שבו ניתן לעשות גרין סקרין (מסך ירוק) ובעצם לשתול את הרקע של הבית מרקחת. אולפנים קטנים הם מאד נוחים ונכונים לצילום פרסומות מסוג זה שכן כפי שניתן לראות בסרט ישנם שני פריימים קטנים בלבד. פריים אחד לכיוון הקופאי ופריים אחד לכיוון הלקוח. אם היה לנו התרחשויות נוספות בבית מרקחת לא היינו יכולים לצלם באולפן קטן כי במקרה כזה היינו צריכים עוד אזורי התרחשות מול המצלמה וזה כבר דבר שקשה להשיג באולפן קטן.

 

ארט

על מנת לתת לצופה את התחושה שהוא נמצא בבית מרקחת אמיתי היינו צריכים לייצר דלפק עם תרופות כמו בעולם האמיתי. הדלפק שמופיע בפרסומת נוצר אצל נגר ע"פ שרטוט ומידות. כול מה שנשאר לנו היה להניח המון המון תרופות בתוך המדפים. כמו כן השכרנו עמודי תור כמו בשדה תעופה על מנת לדמות תור אמיתי בבית מרקחת.

 

ליהוק ניצבים

ליהוק הניצבים היה דיי פשוט. השתמשו בשירות של סוכנויות ניצבים שסיפקו לנו בהצלחה רבה.

 

תהליך הפוסט

תהליך הפוסט היה בנוי מחמישה  שלבים :

  1. עריכת אוף ליין ( עריכה יבשה של החומרים) על מנת להגיע לסינון הטייקים הטוב ביותר.
  2. במקביל לעריכת האוף ליין מציאת רקע של בית מרקחת על מנת לשתול בגרין סקרין. במקרה שלנו על מנת לברוח מרקעי גרין סקרין מסורתיים פנינו לתלאטיסט שיצר עבורנו מודל חד יותר וממוחשב של רקע בית מרקחת.
  3. עריכת און ליין ( עריכת אפקטים, צבעים ושיפור תמונה) על מנת לשפר צבעים בתמונה ולהוסיף את הסגיר של הלקוח.
  4. הקלטת קריינית. פנינו לסוכנות קריינים על מנת למצוא את הקול המבוקש.
  5. מיקס סאונד. עריכת פס הקול של הפרסומת בצורה איכותית על מנת שישמע טוב והלבשת קולה של הקריינית על הסרט.