הפקת סרט שיווקי – ספלנדיד קינוחים

לקוח: שטראוס

מפיק בפועל: דוד בן משה

2017

הפקת סרט שיווקי ספלנדיד קינוחים, קצת על ההפקה

 

לוקיישן

גודל הפריים המתבקש  בסרט זה היה דיי קטן. היינו צריכים לצלם צילומי אוכל של קינוחים למעשה כפריים אחד וצילומי ילדים שמדברים על הקינוח כפריים שני. אי לכך הסתפקנו באולפן קטן עם תאורה בסיסית.

 

ליהוק

בסרט זה היינו צריכים ילדים קטנים בגילאים 8-12 שידברו על הקינוח המושלם עבורם. על מנת למצוא ילדים אלה השתמשנו במלהקת שתפקידה לספק הרבה אופציות של ילדים בטווח הגילאים שצויין מעלה ומכול העדות. מדובר במלהקת שהיא מומחית לליהוק ילדים ועל מנת לשפר את הסינון ביקשנו מההורים שישלחו וידיואים מצולמים של הילדים מדברים על ממתקים שהם אוהבים. השפית שנבחרה לצילומים הינה קונדיטורית ידועה ובעלת שם בתחום.

 

הכנת הקינוחים

הרכב הקינוחים היה ידוע מראש ולכן כול המוצרים הרלוונטים נקנו מראש ובאולפן נפתחו שני שולחנות. שולחן אחד אשר הוגדר כשולחן הכנות בו הנחנו את כול המוצרים הרלוונטים לקינוחים השונים כגון : קצפת, סירופ שוקולד, דובוני גומי ועוד. השולחן השני היה השולחן המצטלם שעליו השפית הכינה את הקינוחים.

 

סדר צילום הקינוחים

האתגר היה שכול ילד מצטלם יגיד מול המצלמה איזה מרכיבים ,ממתקים הוא הכי אוהב על מנת לייצר את הקינוח המושלם. את מבנה הקינוחים ידענו מראש וכך יכולנו לצלם כול שלב בהכנה בנפרד. כאשר הילד אמר שהוא אוהב דובוני גומי כך יכולנו להראות את התמונה שבה דובוני הגומי נופלים על הקינוח באלגנטיות.

 

צלם ראשי ובמאי

בהפקות מסוג זה כדאי לבחור צלם שיש לו נסיון בצילומי אוכל ובמאי שיש לו נסיון עם ילדים . צילומי אוכל דורשים עבודת מצלמה מאד טכנית והבנה בתאורה. הפריים בצילומים מסוג אלה יהיה מאד קטן ומאד ועל מנת שהאוכל יראה סקסי וטעים ישנו צורך בתאורה נכונה. ילדים שהם לא שחקנים יהיה מאד קשה לביים אותם. גדולתו של הבמאי במקרים מסוג זה נמדדת ביכולתו להתחבר לילדים ולהוציא מהם את הריאקשנים הרצויים לו. הילדים יכולים מאד להתבייש ומטרתו היא לשחרר אותם. אם הבמאי ידע לשאול את השאלות הנכונות הוא יקבל את התשובות שהוא רוצה אך צריך לעשות זאת בצורה חכמה וטבעית.