הפקת סרטון מוצר מזרני MLILY

פרויקט : הפקת סרטון מוצר

2017

לקוח : רובינס

מפיק : דוד בן משה

 

בתוך ההפקה


המשימה

הפקת סרטון מוצר עבור מותג המזרנים MLILY. הרעיון היה לצלם סרטון המציג את המזרן המוביל של החברה תוך כדי שימת תשומת לב לכול הפרטים הקטנים המרכיבים את המזרן.

 

האסטרטגיה

לצלם משפחה יפה בסיטואציות שונות סביב הנושא " שינה טובה בלילה". בנוסף לצלם את המזרן בזוויות שונות, סקסיות, ומגרות על מנת להבליט תכונותיו ולהציגו בפניי קהל הצופים. המטרה הייתה ליצור שפה רגועה ותרפיסטית סביב המזרן.

כמו כן על מנת עוד יותר להעמיק את חווית הנעימות השתמשנו בקריינות של בחורה ממוצא אנגלי אשר קריינה את הסיפור בצורה איטית ורגועה ובמבטא אנגלי יוקרתי.

 

ליהוק השחקנים

בהפקת סרטון זה היינו צריכים להציג בפניי המצלמה משפחה יפה וצעירה. בהתאם לזאת לא יכולנו ללהק ניצבים רגילים אלא היינו צריכים שחקנים בעלי מראה יותר דוגמני ולכן פנינו לסוכנויות דוגמנים. קיימים היום בארץ מס' סוכנויות המחזיקות שחקנים דוגמנים וניתן למצוא אותם באינטרנט בקלות רבה. עלותם תהיה הרבה יותר גבוהה מעלותו של ניצב.

יצירת הטקסט לקריינות

תהליך מאד מורכב וחשוב בהפקת הסרטון מוצר היה בנייתו של הטקסט. על מנת לעשות זאת השתמשנו בשירותיו של כותב שיווקי אשר בכוחו לרכז את כול החומרים הכתובים אודות המזרן ולשכתבם בצורה שיווקית ומדויקת למוצר. את קווי הבסיס לתסריט אנו התוונו עבור הכותב על מנת שיהיה לו קו סיפורי בהתאם לשוטים המתוכננים להצטלם.

תהליך זה הינו בד"כ ארוך כי יש לאשר את התסריט מול הלקוח ותמיד אבל תמיד יהיו תיקונים וזה לגיטימי. לאחר אישור התסריט ע"י הלקוח העברנו למתורגמנית בעלת שורשים אנגליים וזאת על מנת להיות מדויקים בתרגום ובנוסח.

 

הלוקיישן

מציאת הלוקיישן לא הייתה פשוטה. העוגן אשר הנחה אותנו במציאת הלוקיישן היה למצוא חדר שינה מאד מאד גדול על מנת לתת עומק למצלמה ואפשרויות תמרון בצילום המשפחה על המזרן. למשל לטובת השוטים בתנועה שרואים בסרטון השתמשנו בדולי ( מסילות) אשר הצריך מקום רב בחדר. כמו כן התסריט אילץ אותנו למצוא חדר שינה גדול עם יציאה למרפסת שכן באחת הסצנות האמא מסתכלת מכיוון המיטה אל הגינה שבחוץ.

 

אתם מוזמנים להמשיך ולטייל באתר ובבלוג שלי על מנת למצוא עוד טיפים מועילים בנושא הפקת סרטון מוצר.

https://plus.google.com/u/0/104821959619241738534