ניהול הפקה סרט מציאות מדומה קופת חולים מאוחדת

לקוח : קופת חולים מאוחדת

מנהל הפקה : דוד בן משה

2017

 

קצת על ההפקה 


 

לוקיישן

הלוקיישנים בפרויקט זה התחלקו בין לוקיישנים פיזיים אמיתיים לבין לוקיישנים שעוצבו ע"י תלטיסט.

1.לוקיישנים צילום אחות ורופא – חדרים פיזיים בסניף קופת חולים מאוחדת. הרןפא צולם באמצעות מצלמת 360 והרופאה צולצה במצלמת די אס אל אר מסורתית.

2.לוקיישן בית של דרור גולן ולוקיישן חדר פרטי בו נלקחו הדגימות – עוצבו ע"י טלטיסט.

3.טיים לאפס של קניון וים למעברי זמן – צולמו באמצעות מצלמת 360 בלוקיישנים האמיתיים במצב טייםלאפס.

 

תסריט

התסריט לפרויקט זה נכתב מראש ואושר ע"י הלקוח. מכיוון שיש בסרט זה הרבה אלמנטים גראפים כמו פופ אפים שקופצים ומציינים איפה הסצנה מתרחשת כרגע, אינדיקציות למיניהם כמו מצבו הבריאותי של דרור, ועוד, פירקנו את התסריט לרואים שומעים כאשר ידענו בכול שלב בסרט מה הצופה רואה על המסך ומה הוא שומע. פירוק זה מאד עזר לנו בשלב מאוחר יותר בתהליך הפוסט למעשה היה לנו מפת ביצוע. התסריט נשלח מראש לשחקנים על מנת שיוכלו להבין את התמונה הגדולה וכמובן ללמוד את הטקסט שלהם. מכיוון שלא מדובר בסרט עלילתי השחקנים לא היו צריכים ללמוד בע"פ את הטקסט אלא יותר להבין מה הם אומרים ולמה. מכיוון שהדמויות שלנו היו דמויות מקצועיות אחות מוסמכת ורופא מוסמך הכול זרם מבחינה זו.

 

צילום הרופא במצלמת 360

את הרופא צילמנו במצלמת 360 של חברת סמסונג. הצילום התבצע כאשר המצלמה בצורת עיגול הונחה על סטנד ומורכזה אל מול הרופא. מכיוון שמדובר במצלמת 360 המצלמת את כול החדר לא יכולנו להיות בתוך החדר. הנחיות הבמאי לרופא התבצעו בין טייק לטייק כמו גם צפייה בחומרים. במצלמות מסוג אלה אין פריויו כמו במצלמות רגילות והורדת החומרים לוקחת קצת זמן. מסיבה זו צילמנו מס' טייקים אחד אחרי השני על מנת לתת לשחקן כמה נסיונות עד שהוא מצליח לעשות את הטייק הטוב ביותר.

 

סאונד

ביום הצילום היה איתנו סאונדמן שהקליט ישירות למכשיר זום ( מכשיר הקלטה חיצוני) באמצעות נק שמוקם בתוך חולצתו של הרופא. הסאונדמן בניגוד לצילומים מסורתיים גם לא יכל לשבת בתוך החדר.