מפיק פרסומת טלוויזיה דלתא delta best cotton

פרויקט : הפקת פרסומת טלוויזיה

2015

לקוח : דלתא

מפיק בפועל : דוד בן – משה

בתוך ההפקה


המשימה

המשימה הייתה קצת בלתי אפשרית אבל עמדנו בה בכבוד רב. בהפקת פרסומות מסודרת כאשר יש זמן להפיק אז הכול מתנהל במקצועיות ונעימות. במקרים כאלה כמו שהיה בדלתא נמדדת גדולתו האמיתית של מפיק והסיבה היא שהיה לנו בדיוק 5 ימים להפיק פרסומת זו ומדובר בפרסומת גרנדיוזית. חלק מגדולתו של מפיק פרסומות טוב הינה לקבל משימה מאד גדולה לבצע בזמן מאד קצר ולבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

הרעיון היה קשה לביצוע מכמה סיבות :

  • זמן ההכנה שהיה על מנת לצלם את הפרסומת מנה כחמישה ימים בלבד.
  • הפקה גרנדיוזית הכוללת 50 אנשי צוות, סופר סלבית בסט, איפוריות, קייטרינג עצום, קאסטינג ומה לא.
  • מציאת לוקיישן ( שדה כותנה) בתקופה בעונה שאין בכלל כותנה.
  • מציאת שדה שכזה במרכז הארץ על מנת שיהיה נוח להפקה ושהשדה יהיה מספיק אותנטי להאמין שזה שדה כותנה אמיתי.

האסטרטגיה

על מנת למצוא לוקיישן שכזה יש להתייעץ עם חקלאים שמכירים שדות כותנה שכאלה ואיפה ניתן למצוא אותם. משהבנו שאנחנו לא בתקופת הכותנה עברנו למוד זיוף של לוקיישן. הלוקיישן שרואים בפרסומת מדמה למעשה שטח של גידול כותנה אך אינו שטח גידול כותנה אמיתי. הארט דיירקטורית שלנו מצאה מפעל המספק כותנה סינטטית וכך פיזרנו כותנה בשטח והצלחנו ליצור אשליה של כותנה אמיתית.

 

הקמת המחנה

בהפקת פרסומת זו היה מדובר בצוות של כ 50 – 100 איש בשטח פתוח ובאמצע הקיץ. על מנת להכיל את כול האנשים וליצור בסיס חזק הקמנו אוהל ענק בשטח עם שולחנות וכסאות. היה מדובר בקנה מידה של אוהל אירועים.

 

איפורית ושירותים כימיים

בד"כ בהפקת פרסומות גרנדיוזיות עם סלבים ברמה הגבוהה ביותר ישנו צורך להשכיר איפורית. איפורית הינה משאית בינונית המכילה בפנים שירותים מסודרים, מראות איפור הלבשה ופינת מנוחה. ישנם מס' ספקים בארץ המספקים איפוריות ומדובר במשהו שקל למצוא.

 

שירותים כימיים

כאשר מצלמים בשטח פתוח ללא גישה לשירותים מסודרים יש להשכיר שירותים כימיים אשר יכולים להגיע עד הלוקיישן בגרירה ומהווים פתרון מאד נוח. השירותים מחוברים לגנרטור המספק חשמל לתפעולם.

*טיפ : בהפקת פרסומות תמיד יהיה שימוש בספקים מסוגים שונים. תמיד אבל תמיד כדאי לבצע סקר מחירים על מנת להבין שמקבלים מחיר הגיוני.

 

אתם מוזמנים להמשיך ולשוטט באתר ובבלוג שלי על מנת למצוא עוד טיפים מועילים כיצד להיות מפיק פרסומות יעיל.