מפיק וידאו קליפ cry for me אסתר רדא

 

הפקת וידאו קליפ אסתר רדא

2016

לקוח : אסתר רדא

מפיק בפועל : דוד בן משה

 

בתוך הפקת הוידאו קליפ


המשימה

להפיק וידאו קליפ עבור אסתר רדא ולהעביר את המסר של מילות השיר. להמחיש את הנתק של הזמרת מאבא שלה ואת העובדה שהיא תמיד חשבה עליו ובשבילו.

 

האסטרטגיה

ליצור שני עולמות מקבילים אחד ישן ואחד חדש על מנת להמחיש את הזמן שעבר מאז שהם נפגשו. השוני בין העולמות בא לידי ביטוי בלוקיישנים שנבחרו עבור הצילומים.

 

לוקיישנים

הלוקיישן שנבחר עבור העולם  חדש היה אולם הופעות סופר מתקדם וסופר מתוחכם בסביון שסיפק את המראה הנוצץ של אולם הופעות מודרני. טיפ קטן : שבוחרים לצלם באולם מסוג זה יש לקחת בחשבון שמקום כזה מכיל הרבה מאד פנסים משלו, רמקולים, מעליות משא וציוד של תיאטרון. במקרים כאלו תמיד כדאי לגייס איש טכני מטעם המקום שילווה את הצילומים.

 

לעולם אין לדעת מתי תצטרכו אותו. במקרה שלנו היה צורך בין השאר בתפעול התאורה, תפעול ההגברה, שימוש במנוף של המקום ועוד הרבה אלמנטים שלא היינו יכולים לעשות זאת עם האנשים שלנו. לא מהסיבה שהם לא מוכשרים אלא מהסיבה שהם לא אנשי המקום. סיבה נוספת שכדאי להשתמש באנשים של המקום הינה סיבה של נזקים. בתור מפיקים אין אנו רוצים שיגרמו נזקים למקום שיהיו כרוכים בעלויות גבוהות להפקה. איש הצוות של ההפקה עלול לגרום נזק לציוד שהוא לא מכיר ויש להיזהר מכך.

 

הלוקיישן שנבחר עבור העולם הישן היה בית תרבות ישן מאד וכבר לא פעיל באחד המושבים במרכז. מדובר באולם הופעות שהיה במצב מאד מאד ישן, רקוב ולא מתפקד. כאשר ניגשים ללוקיישן כזה יש לקחת בחשבון עלויות מסוימות שיתווספו למחיר הלוקיישן :

  • במקום לא היה חשמל פעיל בכלל – ההשלכה לכך היא שההפקה תצטרך לשכור גנרטור שיעלה כסף.
  • לוקיישן מאד גדול ללא חשמל = השכרה של הרבה מאד ציוד תאורה.
  • הלוקיישן היה פרוץ לחלוטין וללא דלתות במקומות מסוימים. בהפקה שלנו היה יום הקמה, יום לפניי הצילומים ולכן יש לקחת בחשבון שההפקה תצטרך לשכור שומר שיהיה בלוקיישן בלילה.

ובקיצור ניחשתם נכון. זוהי הייתה הפקה יקרה מאד. מאד מאד חשוב לנסות ולצפות את הדברים האלה מספיק זמן מראש על מנת להבין לאיזה מיטה נכנסים.