הפקת פרסומת אינטרנט מסטיק מאסט קוביות

פרויקט : הפקת פרסומת אינטרנט

2015

לקוח : עלית

מפיק  : דוד בן – משה

בתוך ההפקה


המשימה

הפקת פרסומת אינטרנט בעבור המותג מסטיק מאסט. הרעיון היה לצלם דייטים בין זוגות שונים כאשר המסטיקים המונחים על השולחן בזמן הדייט מתחילים לדבר ולחזק את הבטחון העצמי של הגבר בזמן הדייט.

 

האסטרטגיה

למצוא לוקיישן בר אשר ניתן לצלם בו במהלך שעות היום ושהבר יהיה חשוך בצורה טבעית על מנת למנוע כניסה של אור. בנוסף ללהק שחקנים שנראים צעירים מאד על מנת להתאים את אופי הפרסומת לקהל יעד מתאים. קוביות המסטיק המופיעות בפרסומת כמובן יוצרו ברצפת העריכה ע"י אפטריסטים מקצועיים ואת הקול של הקוביות סיפקו סטנדאפיסטים בנוסח גרוזיני 🙂

 

מציאת הלוקיישן

הרבה פעמים בהפקות כאשר מצלמים בחוץ אבל לא באולפן מתעורר צורך למצוא לוקיישן שבוא אור טבעי אינו יכול לחדור פנימה. במקרים בהם אין ברירה אלא לצלם בלוקיישן עם חדירה של אור משתמשים בעזרתו של איש הגריפ אשר בין שאר תפקידיו אחריותו הינה להחשיך סטים. איש הגריפ יעשה זאת בעזרת בדים שחורים עבים ותלייתם במקומות הנכונים על לכסות את כול השטח ממנו מגיע האור.

עלות של איש גריפ הינה עלות מאד גבוהה ליום צילום ולכן בהפקה זו כאשר ההפקה לא תוקצבה גבוה היה צורך למצוא לוקיישן חשוך ובכך לחסוך את עלותו של איש הגריפ. הבר שמצאתי היה בקומה תחתונה בתוך האדמה מה שנקרא פארטר ולכן עשה את העבודה יופי.

 

הזמנת ניצבים וליהוקם

על מנת למלא את הבר ולתת תחושה שהבר פעיל היה צורך בהזמנה של ניצבים שישמשו כניצבי רקע. ישנן מס' סוכנויות בארץ דרכם ניתן להזמין וללהק ניצבים. שיטת העבודה הינה כדלקמן ע"פ הסדר  :

  • תחקיר מול הבמאי על מנת להבין איזה ניצבים הוא רוצה : טווח גילאים, עדות, מינים, נראות כללית.
  • פנייה לסוכנות ניצבים והעברת המידע הבא אליהם : תאריך הצילום, כמות הניצבים הנדרשת, טווח גילאים, נראות כללית, אופי הפרסומת. מאד חשוב לשתף את המלהק בתסריט של הפרסומת על מנת שהוא יבין בעצמו איזה אנשים הוא צריך להציע לך.
  • בשלב הבא ישלח המלהק אופציות מתאימות לפי המידע שהועבר לו ויחל סינון ראשוני. מלהק טוב ישלח הרבה אופציות של ניצבים על מנת שתהיה בחירה וודאית בכמה שיותר אנשים.

 

אתם יותר ממוזמנים להמשיך ולטייל בבלוג שלי ולמצוא עוד טיפים מועילים מהשטח בנושא הפקת פרסומת אינטרנט.