הפקת סרטון פרסומת דייויד שילד

פרויקט : הפקת סרטון פרסומת

2016

לקוח : David Shield

מפיק : דוד בן משה

בתוך ההפקה


המשימה

להפיק סרטון פרסומת עבור חברת הביטוח דייויד שילד. המסר הפרסומי של סרטון פרסומת זה היה שאשפר להתגבר על הסבך הבירוקרטי כאשר מבצעים פעולות בעולם הביטוח. הרעיון היה לצלם תמונות שונות של פריטים משרדיים ( מהדק, פקס, טלפון) ולהקליט את הקול הייחודי של כול פריט על מנת לחבר הכול בסופו של דבר לקליפ מוזיקלי אחיד.

 

האסטרטגיה

למצוא לוקיישן של משרד המכיל את כול הפריטים המשרדיים הבסיסיים ולצלם כול פריט שכזה בנפרד. בנוסף לדגום סאונדים של פריטים משרדיים אלו באיכות גבוהה על מנת להתאימם לשוטים אשר צולמו במשרד. את השוטים והסאונדים לשתול בלחן של קצב וליצור שיר או מקצב הנעים ומגרה לאוזן.

 

צילום פקשוטים של הפריטים המשרדיים

פקשוטים הינם צילומי מוצר של פריטים בודדים. לצורך העניין אם יצא עכשיו לשוק ממתק חדש ואנו נרצה לתקשר מוצר זה החוצה ע"י שתילתו במגזינים, אתרי אינטרנט, סרטי וידאו וכד'ו אנו נבצע צילומי מוצר. צילום מוצר הינה אמנות בפניי עצמה הדורשת הרבה הבנה בצילום מקרוב ובעיקר בתאורה ולכן כדאי להתמש במקצוענים למטרה זו. נראות המוצר לבעלי עסקים חשובה מאד שכן אלו הפנים של העסק ומה שהוא מוכר. אם המוצר לא יראה טוב במדיה הוא פשוט לא יגרה את הצופה המתעניין בו.

 

מכיוון שהמוצר מצטלם מאד מאד מקרוב ידענו שנצטרך לגייס למשימה צלם שהוא גם תאורן ברמה מאד גבוהה. לתאורה ישנה תפקיד חשוב מאד בצילומי מוצר שכן אם התאורה לא נכונה המוצר יראה פחות טוב. תאורה נכונה יכולה לגרום לאריזת המוצר להיראות מושלמת ואפילו סקסית.

 

עבודת העריכה

כאשר מפיקים קליפים מוזיקלים עבודת העריכה תופסת נפח מאד חשוב. כול קאט חייב להתאים לסאונד בצורה החדה והמדוייקת ביותר ולכך נדרש חוש קצב מפותח וידי עריכה זריזות ומיומנות. אחת הסיבות שסרטון פרסומת זה יצא כול כך מוצלח הינה תודות לעבודת עריכה מדוייקת. שימו לב כיצד כול שוט יושב בדיוק על הסאונד שלו בצורה הדוקה על מנת לייצר את האשליה של פריטי משרד מזמרים 🙂

 

אתם מוזמנים להמשיך ולטייל בבלוג שלי ולמצוא עוד טיפים מעולים בנושא הפקת סרטון פרסומת.