הפקת פרסומת טלוויזיה פילה

 

פרויקט : הפקת פרסומת טלוויזיה עבור נעלי פילה

2015

לקוח : אירני גרופ

מפיק  : דוד בן – משה

בתוך ההפקה


המשימה

צילום והפקת פרסומת טלוויזיה עבור נעלי פילה. הרעיון היה ליצור קליפ סקסי עם כוכבים מפורסמים סביב נעלי פילה.

 

האסטרטגיה

לצלם בלופט תל אביבי את זוג הכוכבים אשר קם בבוקר ומתכונן לאימון  תוך כדי לבישת הנעליים. מבחינת הלופט כלוקיישן חיינו היו דיי קלים שכן ללקוח היה את הלוקיישן שחיפשנו ורק נשאר לנו לאבזר את הלוקיישן בפריטי ארט המתאימים לחדר שינה מודרני. שווה להתעכב כאן על כיצד מעצבים לוקיישן מבחינת ארט?

 

כאשר ניגשים לתהליך של עיצוב חלל לוקיישן בעבור צילומים צריך להתייחס למס דברים :

1.מהו הסיפור? אם הסיפור הוא כמו בהפקת פרסומת זו. סצינה סקסית בין שני כוכבים הקמים בבוקר ביחד כאשר אנחנו למעשה מפרסמים נעליים חדשות היוצאות לשוק אז ברור שנצטרך חדר שינה מודרני ולכן נתמש ברהיטים מודרנים כגון מיטה, מצעים, ארונות שהכול יהיה בשפה מסויימת.

2.כמובן שהארט דייררטור/ית צריכים להתייעץ עם הבמאי/לקוח על השפה האמנותית לפניי שהם יוצאים למסע הרכישות של הרהיטים והאלמנטים השונים.

3.על מנת לוודא שכולם נמצאים על אותו ערוץ בכול הנוגע לשפה העיצובית( גם הבמאי, גם המשרד פרסום, וגם הלקוח) בהפקת פרסומת טלוויזיה  יש להכין מצגת לוק אנד פיל look and feel המתארת את סגנונות העיצוב השונים עבור הלוקיישן. מצגת זו תעשה ע"י הארט דיירקטור אשר יציג את אופציות העיצוב השונות .

4. מצגת זו תעשה לאחר שהארטדיירקטור מתייעץ עם המפיק על מנת להבין מה המסגרת התקציבית שאפשר לעבוד איתה. המסגרת התקציבית מאד תשפיע על העיצוב הסופי.

טיפ חשוב : לאחר סעיף 4 הארטדירקטור או העוזר שלו  יצא למסע רכישות / השכרות רהיטים וכד'ו ( זה תהליך שלוקח זמן)  מאד מאד מומלץ על מנת לחסוך זמן שאיש הארט ישלח תמונות של הרהיטים עוד לפניי הרכשיה שלהם. בשיטה כזו יכול הבמאי לראות הכול ולאשר את הבחירה. הרי איננו רוצים הפתעות כאשר מגיעים לצילומים.

5. איש הארט על מנת לרכוש או להשכיר את הפריטים יסתובב עם קופה קטנה המיועדת לחומרי ארט. מאד חשוב להקפיד לקבל קבלות/חשבוניות עבור כול רכישה או השכרה המתבצעת ע"י איש הארט.

 

אתם יותר ממוזמנים להמשיך ולטייל בבלוג שלי ולמצוא עוד טיפים מועילים בנושא הפקת פרסומת טלוויזיה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Leave a comment