הפקת הפרסומת סופר פארם שומרים על השיניים בשתיים על שתיים

לקוח : סופר פארם – MAKO

מפיק בפועל: דוד בן משה

2017

לצפייה בסרטון בפייסבוק

 

ליהוק

תהליך הליהוק לא היה פשוט. היינו צריכים למצוא אבא יחסית צעיר גיל 35 פחות או יותר בעל זיקה לריקוד וילדה בעלת זיקה לריקוד גם כן שיראה הגיוני שהיא הבת של הדמות אבא. הילדה הייתה צריכה להיות בגיל שיהיה הגיוני לגילו של האבא וקשה למצוא ילדות קטנות שיודעות לרקוד טוב.

התחלתי לפנות להרבה סטודיואים לריקוד של ילדות בגילאים שחיפשנו וביקשנו אודישנים מצולמים עם האבא שלהם האמיתי על מנת לנסות לדמות לפרסומת האמיתית. למעשה הליהוק התנהל בשלושה שלבי סינון :

1.היה צריך למצוא מישהי בעלת גובה ופנים שמתאימות לדמות האבא.

2.מישהי שיודעת קצת לשחק ולעשות את הסצנה של הצחצוח במימיקה הנכונה.

3.מישהי שיודעת לרקוד טוב כי היו הרבה קטעי ריקוד בפרסומת.

לאחר הרבה מאד אודישנים נבחרה השחקנית ע"י המלצה שלנו למשרד פרסום וכמובן שגם הם אהבו ואישרו לנו סופית.

לוקיישן 

ללא ספק מהתחלה היה ברור שנצטרך לצלם באולפן דיי גדול כי היינו צריכים לייצר תחושה של חלל גדול וחלומי שבתוכו נמצא הסט מקלחת.

כמו כן היה לנו צורך בריג תאורה דיי גדול שכן כפי שאפשר לראות בפרסומת הצבעים של הרקע משתנים לעיתים תכופות והיה צורך להאיר חלל גדול.

 

סצנת ריקוד בסוף הסרט

לטובת סצנת ריקוד זו השתמשנו בכוריאוגרפית מאד מוכשרת שעבדה עם הרקדנים לפניי הצילומים. בסצנה זו היינו צריכים להשתמש ברקדן אמיתי ולא האבא שממש הופיע בפרסומת שכן היה מדובר בריקוד מורכב.

 

צבעים ותאורה 

כמו שאפשר לראות בפרסומת כאשר עוברים לחלק המוחשך רהיטי המקלחת זוהרים. לצורך כך הדבקנו מדבקות מיוחדות זוהרות על הרהיטים ( אמבטיה) אסלה וכדו' והשתמשנו בפנס אולטרה סגול מיוחד שמוציא את הצבעים החוצה. גם השחקנים אופרו בצבעים מיוחדים על מנת לתת את האפקט. מבחינת צבע האולפן, האולפן נצבע כולו בלבן ואת רקעי הצבע המתחלפים שרואים בפרסומת השגנו ע"י שימוש בפנס חכם וחזק שמאיר בצבעים שונים ובעוצמה חזקה. עבור הקמת התאורה היינו צריכים להכניס בלו"ז זמן הקמה לפניי הצילומים.