מפיק פרסומת סופר סטרייקה בישראל 2015

2015

לקוח : סבן מותגים.

מפיק בפועל פרסומת : דוד בן – משה

בתוך ההפקה


 

המשימה בהפקה של פרסומת זו

להפיק סרט פרסומת עבור המופע "סופר סטרייקה" אשר עלה בישראל בשנת 2016. הרעיון היה לחכות את הדמויות המצוירות האמיתיות בסדרה ולגייס פעלולנים מיוחדים שיוכלו לבצע תרגילים מסובכים במגרש כדורגל. הפעלולנים במגרש הכדורגל הם בעצם סוג של טיזר לקראת המופע המרכזי.

 

גיוס פעלולנים להפקת הפרסומת

על מנת לגייס את הפעלולנים פנינו לקרקס מוכר בארץ אשר בשורותיו יש אנשי מקצוע המומחים לקפיצות לגובה, נפילות, פעלולים והם סיפקו עבורנו את כוח האדם שהיינו צריכים לטובת הצילומים. פעלולנים אלה אמנם ידעו לעשות הרבה תרגילים מסובכים אך הם לא היו מומחים לכדורגל ולכן גויס פעלולן כדורגל מיוחד שהגיע מחו"ל. ניתן לראות אותו בתמונת הפתיחה של הסרט ולאורך הפרסומת .

 

פאות ואיפור לשחקנים

הרעיון מאחורי הפרסומת היה לחכות במדוייק את הדמויות המצוירות המובילות בסדרה ולכן היה צורך בהשגת פיאות מדויקות. פנינו לאותה חנות פיאות המספקת לכוכבי ארץ נהדרת את הפיאות שלהם והם סיפקו לנו את הפיאות המבוקשות. כשמדובר בפיאות מושקעות מסוג זה יש לדעת כיצד לטפל בפיאות בזמן הצילומים ופה נכנסה לתפקיד מאפרת על שנשכרה לעבודה. במקרים כאלו כאשר ישנה עבודת איפור ופאות רצינית יש להכניס ללוז ההפקה מספיק זמן בבוקר על מנת שכול השחקנים יהיו מוכנים בזמן לצילומים.

 

על מנת לאפר ולהלביש את השחקנים בצורה נעימה ונוחה צוות ההפקה פתח אוהל הלבשה ואיפור צמוד לסט המצטלם. בתוך אוהל האיפור הלבשה יכולה המאפרת לעבוד בנעימות מול מראה ושולחן. כאשר מזמינים אוהל איפור הלבשה מחברת הציוד תמיד יהיו להזמנה זו מוצרים נלווים כגון מראת איפור הלבשה, סטנד הלבשה לתליית בגדים, פנס קטן שיוכל להאיר מתוך האוהל, שולחן, וכסאות.

  • נקודה חשובה לציון כאשר מקימים אוהל הלבשה צמוד לסט. תמיד אבל תמיד יש להתייעץ עם הצלם לפניי על איפה למקם את אוהל ההלבשה או את כול המחנה. הרעיון הוא שהמחנה לא יתנגש עם המצלמה ואז כול המחנה עליו עמלנו קשות בבוקר יצטרך לזוז בגלל שהוא נכנס בפריים המצלמה. טיפ מאד מאד חשוב שעלה לי בהרבה דם ויזע 🙂