מפיק בפועל וידאו קליפ sonnet 130 לילה מועלם APE RECORDS

2017

לקוח : APE RECORDS

מפיק בפועל : דוד בן משה

קצת על הפקת הוידאו קליפ


וידאו קליפ זה צולם כחלק מ 6 וידאו קליפים שהפקתי בפועל עבור מותג המוזיקה APE RECORDS. היה מדובר בפרויקט מאד שאפתני שכן נדרשנו להפיק 6 קליפים ב – 6 ימים רצופים באולפן מאד קטן ולכן נדרשה הרבה יצירתיות והרבה מאד הכנות מקדימות.

 

לוקיישן

האולפן הקטן נבחר בשל אילוצי תקציב אך גם מבחינה אמנותית. הרעיון הייה לייצר מעיין קופסה שבה כול הוידאו קליפים מצטלמים ובעזרת שירים טובים, ארט מדויק, והרכב אנשי צוות מעולה לייצר וידאו קליפים מענינים למרות אילוצי הגודל של האולפן. לא תאמינו כמה אולפן בקנה מידה קטן ועוד חסרונות יכולים להוליד אחלה הזדמנויות. ברגע שגבולות הגזרה קטנים והלוקיישן מוגבל התוכן חייב להיות מעולה וזה בדיוק מה שקרה.

  • טיפ לפניי כניסה ללוקיישן : לפניי כניסה ללוקיישן יש תמיד לצלם את הלוקיישן כפי שהוא נראה לפניי תחילת הצילומים. לצלם הכול, החל מהקירות, חדרי איפור הלבשה , רצפות, דלתות ועד הפרט הקטן ביותר. הרבה פעמים יכול בעל הלוקיישן לבוא בטענות כלפי ההפקה על נזקים או חוסרים בציוד. בעזרת תמונות מראש יהיה ניתן לקבוע אם באמת ההפקה היא זו שגרמה לנזק או שהנזק היה קיים מלחתכילה. כמו כן חשוב לדעת את תכולת הציוד הקיימת באולפן שכן אם יהיו חוסרים אח"כ בציוד יהיה ניתן לקבוע אם הלכו באמת לאיבוד.

 

רקעים תפאורה

על מנת להמחיש את גודל האתגר שבהפקת וידאו קליפ באולפן קטן שימו לב שישנם שלושה רקעים שחוזרים על עצמם בקליפ אבל עושים את העבודה בעיקר בגלל עבודת העריכה המדהימה שנעשתה בקליפ זה. עבודת העריכה בקליפ זה משלבת הרבה מאד חיתוכים מהירים בין פריימים על מנת לשמור על הצופה דבוק למסך.

 

דמויות והלבשה

שוב כתוצאה מגודל האולפן הקטן גם הדמויות צריכות להיות פרפורמיות על ומענינות בטירוף על מנת למלא את החלל הקטן בהתרחשויות מענינות.עבודת ההלבשה בפרויקט זה נעשתה ע"י הטובים ביותר וכך הדמויות נראו ססגוניות וצבעוניות מול המצלמה. המחלקות האלה הם בד"כ מאד חשובות אך מקבלות משנה תוקף כאשר מדובר בלוקיישן קטן וללא אמצעי תפאורה גדולים.

 

להפקת וידאו קליפ מקצועי