סרטון פרסומת דיגיטל דורקס – הפקה בפועל

2017

פרויקט :סרטון  פרסומת דיגיטל

לקוח : דורקס

מפיק : דוד בן משה

 

 

המשימה

להפיק סרטון פרסומת דיגיטל עבור חברת דורקס. הרעיון היה לחקות סרטי תעמולה של ארגוני טרור ע"פ הפריים הקלאסי והמוכר שהטרוריסטים תמיד נמצאים באותה קומפוזיציה של שני חיילים מאחורה והדובר הראשי מקדימה.

 

האסטרטגיה

לשכור אולפן קטן שיוכל לייצר עבורנו את הגודל פריים שאנחנו צריכים ולצבוע אותו בשחור על מנת להשיג את המראה הקרבי של החזית לאורגזמה נשית. פירוט נרחב על יתרונותיו של אולפן צילומים לעומת לוקיישן חוץ ניתן לקרוא במאמר בבלוג שלי.

 

פרופס וארט

הספה השחורה המונחת באמצע הפריים הושכרה ע"י הארט דירקטורית של הפרויקט כמו גם הדגלים בעומק של הפריים.

 

בימוי

בסרטון זה לא הייתה יותר מדי תזוזה או שימוש בעוד אלמנטים אלא היה מדובר בפריים אחד סטאטי של שלושת השחקניות. עבודת הבימוי פה הייתה מאד חשובה שכן לשחקנית הראשית היה הרבה מאד טקסט להגיד והיה לבמאי שהמילים יאמרו בקצב הנכון, באינטונציה הנכונה ובמימיקה הנכונה וזאת על מנת להגיע לחדר העריכה כאשר יש באפשרותו כמות טייקים טובים מספקת בשביל להכניס לסרטון.

במהלך הצילומים חוזרת השחקנית על הטקסט שוב ושוב במימיקות שונות וזוהי הייתה רוב עבודתה בצילומים. חשוב לציין שבסט עצמו נמצא גם המשרד פרסום וגם הלקוח ולכול אחד יש את הערותיו. במאי טוב יידע לתמרן בין כול ההערות של כולם ולהוציא את כולם מבסוטים כולל את עצמו.

 

תזמון הטקסט

כפי שניתן לראות בסרטון לתזמון אמירת הטקסט ע"י השחקניות הייתה חשיבות מכרעת. ישנם משפטים מסויימים שהשחקניות בעומק הפריים היו צריכות לחזור מתוך הטקסט של השחקנית הראשית. מסיבה זו לוהקו לפרסומת  שחקניות המגיעות מעולם הריקוד ושהקצב זורם בגופם. שחקניות מעולם הריקוד יוכלו לדעת בדיוק באיזה שנייה הם צריכות להתחיל לדבר ולתת מרווח מדויק בין הטקסט שלהם לבין הטקסט של השחקנית הראשית. כמובן שהטקסט ניתן לשחקניות מראש על מנת שיתכוננו לצילומים וידעו בדיוק על איזה משפטים יהיה עליהם לחזור. מאד מאד חשוב בכול פרויקט תמיד לתת מספיק זמן לשחקנים את הטקסט מראש ולחבר ביניהם ובין הבמאי שיעביר את החזון האמנותי שלו.

 

אתם מוזמנים להמשיך ולטייל בבלוג שלי שבאתר ולמצוא עוד טיפים מועילים בנושא הפקה של פרסומת דיגיטל.