מפיק בפועל וידאו קליפ הדג נחש "עוד יהיה טוב"

2017

לקוח : הדג נחש

מפיק בפועל וידאו קליפ – דוד בן משה

בתוך ההפקה


לוקיישנים

כפי שניתן לראות בסרט הפקת הוידאו קליפ דרשה שימוש בהרבה מאד לוקיישנים. הקליפ מדבר על כך שעוד צפוי עתיד ורוד למדינת ישראל ולכן רצינו לצלם בהרבה מאד לוקיישנים שמאד מזוהים עם הארץ. הצילומים נפרסו על כ 5 ימים שונים על מנת לעמוד בהספק הצילומים חלקם עם צוות גדול וחלקם עם צוות קטן. הצילום נערכו בין השאר באזור ים המלח, ירושלים, הרצליה, תל אביב ועוד..

 

ליהוק הדמויות הראשיות ( הראפרים)

ליהוק הדמויות הראשיות לא היה תהליך פשוט שכן היינו צריכים ללהק 3 דמויות בגילאים מבוגרים שידעו לזוז ולרקוד בצורה טובה ומספקת. בניגוד למדינות בחו"ל בהם יש מבחר עצום של דמויות ושחקנים במדינת ישראל הקטנה קשה מאד למצוא שחקנים בגילאים אלו ולכן  נערכו הרבה מאד אודישנים וביקשנו משחקנים שונים לבוא לסטודיו ולרקוד ולשיר לצלילי השיר. כמו כן ערכנו חזרה מצולמת בלוקיישנים האמיתיים על מנת להכין את השחקנים לקראת הצילומים.

 

רכב האספנות המצטלם בקליפ

רכבי אספנות לצילומים יש הרבה בארץ ולא קשה למצוא אותם. ישנם הרבה מאד מועדונים ואנשים פרטים שמחזיקים רכבי אספנות וניתן להגיע אליהם דרך האינטרנט. מאד חשוב לתחקר את בעל הרכב לפניי גיוסו לצילומים. כמפיק בפועל ישנן הרבה שאלות שכדאי לשאול :

  • האם הרכב במצב טוב? הרבה פעמים בהפקות צריכים רכבים מאד ישנים ולפעמים רכבים אלו יכולים להיתקע במהלך יום צילום. יש לשתף את בעל הרכב בכול הפרטים של היום צילום על מנת שיבין את התמונה ושיבין אם הרכב שלו יכול לעמוד בעומס. רכב תקוע בזמן יום צילום יכול לגזול הרבה מאד זמן מהצילומים .
  • האם הרכב מבוטח? כמו שאנחנו מבטחים את הרכב הפרטי שלנו חשוב מאד גם בצילומים שהרכב יהיה מבוטח אם חס וחלילה קורה משהו.
  • האם התמונות של הרכב עדכניות? הרבה פעמים בעלי הרכבים שולחים תמונות של הרכב מלפניי הרבה זמן ואז ביום צילום שמגיע הרכב אתה מגלה שזה לא הרכב שרצית כי הוא עבר שינויים מאז התמונה האחרונה. מבחינת נהג של הרכב תמיד אבל תמיד יהיה זה עדיף שבעל הרכב עצמו ינהג ברכב בזמן הצילומים.