הפקת תעודות זהות מלכות היופי 2017 באולפן צילומים

פרויקט : הפקת תעודות זהות מלכות היופי באולפן צילומים.

2016

מפיק בפועל: דוד בן – משה

מלכות היופי

מלכות היופי. נותר רק לחלום על שלום עולמי….____________________________________הפקה – גרין פרודקשנסבמאי – רפאל קדישזוןתסריט – מאי פלטיצלם – אריק מזרחיארט – אסף דייסטיילינג – ראובן כהןאיפור ושיער – סולואופליין- יובל ארציאונליין – תומר בהט סטודיו גריידינג, רועי אלטמןמפיק בפועל – דויד בן משהמפיקת פוסט – עדי ויינרמפיק אחראי – רונן הופמן

פורסם על ידי ‏‎GREENproductions‎‏ ב- יום שלישי, 31 במאי 2016

בתוך ההפקה


המשימה

להפיק באולפן צילומים של תעודות זהות עבור כול המתמודדות למלכת היופי 2016. הרעיון היה לצלם בשיטת סרט נע כול מתמודדת ע"פ נוסחה צילומית קבועה. הרעיון היה להציג  את תכונות האופי, תחביבים, התמחויות של של כול מתמודדת בצורה מגניבה וכיפית על מנת שהצופים בבית יוכלו לבחור את עדיפותם.

 

האסטרטגיה

לצלם את המתמודדות באולפן קטן בתל אביב  על רקע לבן המשרה אווירה של חלום כשפה העיצובית של הצילומים. כול מתמודדת הצטלמה ע"פ שלבי הקונספט הבאים :

1.נערמה על רצפת האולפן תפזורת של פריטים מסוימים כאשר כול מתמודדת הייתה צריכה לבחור את הפריט עמה היא מזדהה. קונספט זה צולם בזווית טופ שוט כאשר המצלמה מונחת על צוג בתקרת האולפן ומופנית כלפי מטה. המצלמה נשלטת ע"י הצלם מלמטה.

2. כול מתמודדת כתבה את שמה על לוח זכוכית כאשר שיערה מתנופף ברוח.

3.כול מתמודדת הצטלמה בקונספט המתאים לה. אם זו הייתה מתמודדת אשר תחביבה היה סוסים אז הגיע סוס אמיתי לאולפן וצולם יחד עם המתמודדת. אם המתמודדת אהבה קולנוע אז היא הצטלמה יחד עם משקפי תלת מימד ופופקורן גדול וכן הלאה.

זוהי ללא ספק הייתה הפקה שברובה הסתמכה על עבודת פרופס וארט מתוחכמת כאשר כול פריט היה צריך להיבחר בקפידה. תקציב הארט בהפקה זו היה גדול יותר מכול שאר הסעיפים.

 

אולפן צילומים

הפקות יבחרו לצלם באולפן צילומים מהסיבות הבאות :

  • תקציב. לפעמים יהיה זול יותר להפקות לצלם באולפן מכיוון שאין להם את התקציב הנדרש על מנת לצלם בלוקיישן יקר. לפעמים יהיה זה הרבה יותר יקר עבור ההפקה לצאת לצילומים בלוקיישן בחוץ אשר יגרור עלויות נוספות כמו שינוע אנשי הצוות, שימוש בהרבה יותר תאורה על מנת להילחם באור הטבעי בחוץ, שימוש בהרבה יותר אנשי צוות על מנת לתפעל את המרחקים הגדולים ( באולפן צילומים הכול יקרה באותו המקום) ועוד..

 

  • במידה והמיזנסצנה כמעט ולא משתנית והכול מצולם על רקע אחיד עם התרחשות אחת ויחידה או כמה התרחשויות באותו הרקע בלי מרחקים גדולים בין התרחשות להתרחשות  תעדיף ההפקה לשלוט בסיטואציה ובעזרת תפאורת אולפן ותאורת אולפן ליצור את האשליה. דוגמא טובה לכך הינה סיטקומים המתרחשים לרוב בבתים ולכן יהיה זה יותר פשוט ויעיל לצלם באולפן צילומים.

 

  • גרין סקרין. הרבה פעמים הפקות יצטרכו לצלם התרחשויות המתרחשות בחו"ל אך להפקה לא יהיה את התקציב הנדרש ולכן רקע גרין סקרין יוכל לספק אשליה של כול מדינה אחרת בעולם. אולפן צילומים יספק להפקה את כול התנאים הנחוצים לה על מנת לצלם גרין סקרין בצורה מדויקת. שימוש בגרין סקרין דורש חושך מוחלט על מנת להגיע לתוצאה המושלמת ולפעמים צילומים באור יום יכולים לפגוע בתוצאה זו אם לא נעשים כמו שצריך.

 

  • נוחות. אין דבר יותר נוח להפקות מאשר לצלם באולפן צילומים. האולפן צילומים יספק להפקה מקום מסודר לאכול, מקום מסודר להתאפר, מקום מסודר למנוחת שחקנים, מחסן ציוד עם כמות ציוד ככול הנדרש לכול התקלה שלא תהיה ( הרבה פעמים בימי צילום חוץ ע.הצלם לדוגמא יכול לשים לב שאין לו פריט מסוים ואז יהיה צריך להזמין לו פריט זה).

 

אתם יותר ממוזמנים להמשיך ולטייל באתר ובבלוג שלי על מנת למצוא עוד טיפים מועילים בנושא אולפן צילומים.