הפקת פרסומת אינטרנט אפליקציית שטראוס +

לקוח: שטראוס

מפיק בפועל: דוד בן משה

2015

 

לוקיישן 

מבחינת הלוקיישן בהפקת פרסומת זו. זה היה קצת טריקי. הבעיה תמיד בסופרים זה שהם הומי אדם. זא שאם יש לך סצנות שאתה צריך חלק בלוקיישן שיהיו ריקים זה בעיה. עקב סיבה זו היינו צריכים לבוא בשעות מאוחרות לסופר כאשר הוא לקראת סגירה ותנועת האנשים כבר דלילה.

בלוקיישן של פרסומת זו מדובר בסופר בגלילות שהיה מאד מאד גדול וזה עזר לנו המון. יש בסופר זה מעברים רחבים מאד והרבה מאד ספייס לאנשי צוות, ציוד וכד'ו ומכיוון שהיינו צוות קטן לא הרגישו בנו יותר מדי.

 

ארט

הקיר הגדול עם החלב שרואים בסרטון נוצר כולו ע"י צוות הארט. מכיוון שלא יכולנו להראות מותגי חלב אחרים שהם לא של הלקוח התעורר צורך להחליף את כול בקבוקי החלב שבפריים. לצורך כך הלקוח הביא להפקה הרבה מאד בקבוקי חלב וצוות הארט היה צריך ליצור מדבקות מותג פיקטיויות ולהדביק על הבקבוקים החדשים. כך נוצר לו קיר של בקבוקי חלב עם מדבקות אחידות וצבעים אחידים.

 

שחקנים וניצבים

הדמויות שרואים בוידאו הן כולם שחקנים וניצבים שגייסנו לטובת היום צילום. כפי שאפשר לראות בסרטון ישנה הרבה עבודת מיזנסצנה עם השחקנים. מיזנסצנה הינו מושג שמתייחס להצבת הדמויות בעומק ובפרונט. ישנם סצנות בסרטון שהיינו צריכים לסדר את השחקנים בטור אורכי וישנם סצנות שהם פשוט חלפו בפריים. פעולות אלו נעשות על מנת לשלוט בחיות של הסופר ולהראות כאילו שיש שתנועה של צרכנים שקונים להנאתם בסופר. איננו יכולים להשתמש בצרכנים רגילים שקונים בסופר בזמן שאנחנו מצלמים ולכן חייבים להשתמש בניצבים/שחקנים שיעבדו איתנו.

 

שוטים של הקופה ופוד שוטים

בשביל שוטים אלה היינו צריכים לבודד את עצמנו בסופר ווהשתלטנו על קופה שלא עבדה כבר בשעות אלה. המצלמה הוצבה על סטנד גבוה על מנת לייצר טופ שוט שכאילו מצולם מהתקרה. כנ"ל לגביי הפוד שוטים שרואים את האוכל נכנס לפריים ומונח על שולחן. פתחנו שולחן לייד אחת הקופות, הצבנו מצלמה על סטנד גבוה שצילמה את האוכל נכנס לפריים.

 

שוט מכשיר טלפון נייד בתוך כפ יד

שוט זה נעשה על יד אנושית אמיתית אך הטלפון הנייד יוצר בתהליך פוסט על מנת שהטלפון יהיה יציב על היד של השחקנית שהחזיקה אותו ועל מנת שהגרפיקה הרצויה תרוץ על המסך.