הפקה בפועל פרסומת דיגיטל עבור לקוח עלית 2016

פרויקט : הפקת פרסומת דיגיטל

2016

לקוח : עלית

מפיק בפועל: דוד בן – משה

בתוך ההפקה


המשימה

להפיק ולצלם פרסומת דיגיטל עבור מבצע חדש של חברת עלית. הרעיון היה לצלם דמות של טינייג'ר הרוכב על קורקינט להנאתו ולפתע "מתקיפים" אותו כול מיני פרסים שעלית מחלקת.

 

האסטרטגיה

ללהק שחקן שיש לו יכולות וירוטואוזיות ויכול לנסוע על קורקינט במורד גבעה תלולה ולשרוד את זה פעם אחר פעם 🙂 . השחקן במשך כול היום הצטלם על הקורקינט כאשר רצינו לקבל את הטייק הכי טוב. על מנת לצלם את הסצנה ללא הפרעות בחרתי לצילומים את פארק אדית וולפסון בתל אביב. מדובר בפארק ענק ומאד יפה אשר ידוע בהפקות הרבות המגיעות אליו. מדובר בלוקיישן  מאד ידידותי להפקות אשר אנשוי הצוות בו כבר מתורגלים להפקות ולכן זהו לוקיישן נוח שיכול לחסוך הרבה זמן ודאגות.  פארקים הם פתרונות מעולים להפקות הדורשות צילומים שקטים וללא הפרעה ברקע ירוק ויפה. כול מה שנותר הוא לאשר את הצילומים בפארק דרך מחלקת הצילומים של עיריית תל אביב ולצאת לדרך.

 

הצילום של השחקן בתנועה כזו מהירה במורד גבעה איננה משימה פשוטה . צילומים בתנועה בד"כ מצלמים על ידי שימוש בדולי ( מסילות) אבל במקרה שלנו היה מדובר במרחק ארוך מדי בשביל מסילות דולי ועוד בירידה תלולה. הפתרון היה לשכור טנדר ולקבע את הצלם בארגז האחורי של הרכב  על מנת שיוכל לצלם את הסצנה תוך כדי הירידה. ז"א שהצלם פנה עם המצלמה החוצה מהרכב לכיוון פניו של השחקן אשר נסע עם הקורקינט לפני הטנדר ושניהם נסעו אחד אחרי השני. אתם יכולים לתאר לעצמכם כיצד צילום שכזה היה יכול להיות בלתי אפשרי בכביש פעיל עם עוד מכוניות ולכן הפארק היה מושלם עבורנו.

 

פוסט פרודקשן

פרסומת זו נעזרה הרבה מאד באפקטים מיוחדים כחלק מתהליך הפוסט פרודקשן. כפי שאפשר לראות בסרט בזמן שדורי נוסע לו על הקורקינט הרבה מאד אלמנטים מגיחים לעברו תוך כדי הנסיעה. מצלמת גו פרו נדבקת לדורי המסכן על הפנים, קורקינט מגיח מהשמיים ומשתלט על דורי, כלב חמוד מאד יושב לו לצד הדרך ומסיט את מבטו אל דורי בדיוק בזמן הירידה. כול אלו ועוד נשתלו ע"י אפטריסט בתהליך הפוסט ושיפרו את הפרסומת פלאים.