הפקת סרטון תדמית לעסק – והיתרון השיווקי של זה


האינטרנט לא קיים אתנו הרבה שנים אבל ההתפתחויות בו מואצות בקצב מהיר, עד כדי כך שבעלי עסקים ולקוחותיהם כבר למדו בדיוק מה הם מחפשים ואיך לחפש זאת – בעיקר על ידי תוכן שיווקי מסוגים שונים וברמות השקעה שונות. גם התוכן השיווקי שינה את פניו והפך לממוקד מאוד, כך שאם בראשית היה התוכן הכתוב שגוגל מאוד אהבה והחליטה לקדם משום שהתוכן הכתוב מקדם מכירות ולקוחות מחפשים אותו, היום היא כבר מעדיפה פרמטרים נוספים שבעזרתם היא מדרגת וממקמת את תוצאות החיפוש.

 

שם המשחק בגוגל הוא וידיאו

בשנים האחרונות גוגל הבינה שהתוכן השיווקי הטוב ביותר הוא למעשה סרטונים, סרטי תדמית, וידיאו והפקות מתוסרטות, כך שכל מי שמצליח להפיק לעסק שלו ולעצמו סרטון תדמית לעסק מבטיח לעצמו תשומת לב חיובית של גוגל. זה מה שמנועי החיפוש אוהבים, זה מה שלקוחות שמחים לגלות אפילו הרבה יותר מתוכן כתוב, וזה בדיוק מה שנחוץ לעסק שרוצה לקדם את עצמו ולהבטיח את המיקום הטוב שלו בתוצאות החיפוש. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, עם זאת, מומלץ להקפיד על הפקה מקצועית שתדע להוציא את המיטב מהעסק שלכם ולהציגו בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

 

מה בין הפקת סרטי תדמית מקצועיים לעסק לבין צילום חובבים?

  • הפקת סרטון תדמית לעסק עם תסריט לא מבזבזת זמן של לקוחות – אין מקום לפקשושים ואין בזבוז זמן יקר שהלקוחות מאוד לא אוהבים. תסריט בונה את סרטון השיווק לעסק שלכם ישר ולעניין ומקטין את הסיכון שהלקוחות ינטשו את הצפייה באמצע.
  • יצירתיות ומקצועיות מגבירות את האמינות בעיני הלקוחות – כשמדובר על הפקת סרטים לעסק כהלכה חושבים על כל היבט שלו, משתמשים בכל היצירתיות שאפשר כדי להציג את הלקוח ומוצריו בדרך הכי אותנטית ומקצועית שיש, וכך הסרטון תדמית של העסק שלכם יכול להציג אתכם בצורה הכי אמינה שיש, מבלי שהלקוחות ירגישו שלא לוקחים אותם ברצינות.
  • איכות שידור טובה יותר בהפקת סרטים מקצועיים לעסק – בכל הכבוד לסרטונים ביתיים במצלמת הטלפון, צילום דורש תאורה, תכנון זוויות צילום, איפור למשתתפים וגם אנימציה והעמדה כשצריך. אם חשבתם שכל הסרטונים הכי פשוטים אינם דורשים עבודה מאחורי הקלעים והם מצולמים בצורה ספונטנית ובגלל זה יוצאים טבעיים, תופתעו לגלות כמה עבודה נדרשת כדי להגיע למצב כזה, וכמה תכנון וחשיבה בהעמדת התאורה והמצלמה.
  • סרטי תדמית לעסק מופקים בצורה הרבה יותר מקצועית וקיים יותר סיכוי להפיכת הסרטון לוויראליות – מקצוענים יודעים להפיק סרטון לעסק שיכול להפוך לוויראלי משום שהוא כתוב ומשוחק נכון. אם גם אתם רוצים ליהנות מהפרסום חינם מבלי לשלם עליו עשו זאת נכון וצלמו את הסרטון תדמית לעסק שלכם במקום מקצועי.

סרטון תדמית מחיר

מחיר ההפקה של סרט תדמית משתנה מפרויקט לפרויקט ועל מנת לקבוע אותו יש לבחון מס' דברים. אציין פה מס פקטורים שעוזרים לגבש מחיר עבור הפקת סרט תדמית.

תסריט
כאנחנו מדברים על מחיר סרטון תדמית הכול מתחיל ונגמר בתסריט ולכן לפניי שיש תסריט לא ניתן לדבר בכלל על מחיר הסרטון. על מנת לתמחר בצורה מדויקת יש תחילה להבין מהלקוח איזה מסר הוא רוצה להעביר לקהל הצופים והאם יש לו רעיונות שהוא בא איתם כבר מהבית. הלקוח יודע הכי טוב מה הוא צריך ולכן יש לעשות מולו עבודת תחקיר נרחבת לפניי כתיבת התסריט.

לוקיישנים
לוקיישן לצילומים הינו אלמנט שיכול מאד להשפיע על מחיר סרטון התדמית וזוהי גם נגזרת של התסריט. ככול שיהיה לנו יותר לוקיישנים בסרט תדמית זה בד"כ אומר שיש יותר התרחשויות ואז אפשר להבין שההפקה תצטרך עוד למשל:

  • תפאורה בשביל לעצב את הסטים ( לוקיישנים הנוספים).
  • עוד שחקנים שישתתפו בסטים הנוספים.
  • עלויות צריכת זמן מההפקה שכן כול מעבר לוקיישן לוקח זמן מהיום צילום וזמן שווה כסף.
  • עוד רכבים שעולים כסף על מנת לבצע את המעבר לוקיישן ( להסיע שחקנים, ציוד וכד'ו)
  • עוד לוקיישנים שעולים כסף. בוא לא נשכח שעבור כול לוקיישן ההפקה משלמת כסף.

שחקנים
עלות שחקנים יכולה להיות מרכיב גדול במחיר סרטון התדמית. ישנם שחקנים מסוכנויות שגם אם הם לא בדיוק שחקנים אלא רק דוגמנים זה יכול לעלות הרבה כסף שלא לדבר על שחקנים מוכרים ומפורסמים שזה כבר סיפור אחר לגמרי.

יש כמובן עוד מרכיבים. להצעת מחיר מדויקת יותר צרו איתי קשר