המלצות לאולפני צילום מקצועיים עבור הפקות וידאו


להלן מס' המלצות לאולפני צילום עבור הפקות וידאו בהם הפקתי סרטים מסוגים שונים. כמובן שישנם עוד אולפנים בשוק אך בחרתי להתמקד רק באלו בהם עבדתי שכן רק עבורם אני יכול באמת להמליץ.

 

1.ברודקאסט חולון

http://www.broadcast.co.il/en/

 

מדובר באחד האולפנים היותר גדולים וותיקים בארץ. אולפן מאד נוח ומקצועי המספק שירותים נוספים כגון השכרת ציוד צילום ותאורה, שירותי פוסט פרודקשן וכמובן חללים להשכרה בגדלים שונים. האולפן מאד נוחה לגישה ויושב על גבול תל אביב חולון ומספק חניה בשפע.

 

 

2.אוטופיה תל אביב ופתח תקווה ( לשעבר אפ.טי.אס)

http://utopiacam.com/

 

מעבר לכך שאוטופיה מובילה בתחום ציוד הצילום בארץ יש לחברה שלושה אולפנים בגדלים שונים. אולפן אחד נמצא בתל אביב  ועוד שני אולפנים באזור תעשייה בפתח תקווה. גם אוטופיה נחשבת לחברה מאד וותיקה בתחום עם מערך שירות להפקות מאד יעיל ונרחב.

 

 

3.אולפני הרצליה

http://www.hsil.tv/

אחד הדינוזאורים היותר וותיקים בתחום. אולפני הרצליה קיימים בתחום מאז 1949 ויושבים באחד המתחמים היותר נעימים שיש ומאגדים בתוכם חללי צילום רבים בגדלים שונים ובעלי היסטוריה רבה. מדובר באולפנים קסומים הממוקמים בפארק יפה ומלבלב על גבול קניון שבעת ה.כוכבים כאשר מטיילים באולפנים ממש אפשר להריח את הנוסטלגיה באוויר.  אולפני הרצליה מספקים גם שירותי פוסט פרודקשן וצוות תפעול גדול ומנוסה מאד כי אין כמו הנסיון בעולם ההפקות. אולפני הרצליה גם מפיקים בעצמם ולכן האולפנים לרוב בתפוסה מלאה אז צריך להזמין הרבה זמן מראש.

 

 

4.סאן וידאו

https://svstudios.co.il/he/home

 

אם ההפקה שלכם לא גדולה אלא דורשת אולפן מבחינת גודל בינוני ומטה הגעתם למקום הנכון. סאן וידאו גם נחשב למאד וותיק ויושב בלב תל אביב  צמוד לחברות השכרת ציוד רבות עם גישה מאד נוחה והסדרי חניה לכול מבקש. האולפן מאד אינטימי ונעים ותמיד תהיה שם הרגשה ביתית. סאן וידאו יציע שני חללים בגדלים שונים להשכרה, חדר קונטרול מהמשוכללים בשוק, שירותי עריכה וצוות יעיל  שינעים לכם את החוויה בצורה בלתי נשכחת ויפתור כול בעיה אשר עלולה לצוץ.

 

 

 

5.לייט בוקס

https://www.facebook.com/lightboxstudioTLV/

אולפן לייט בוקס גם מיועד להפקות מבחינת גודל בינוניות ומטה. האולפן יושב בלב תל אביב ובעל הסדרי חניה נוחים. האולפן מציע חלל אחד לצילום וציוד צילום, מצלמה.תאורה וגריפ כחלק מהחבילה. מדובר באולפן מאד נעים לעבודה עם חדרי איפור הלבשה מפנקים ורחבי יד. לאולפן זה צמוד המחסן המיתולוגי של דפי ודרור לאביזרי ארט ולכן אם יש לכם בהפקה הרבה שימוש בפרופסים וארט יהיה זה מאד נוח לצלם שם.

 

 

אתם מוזמנים להמשיך ולטייל בבלוג שלי  ולמצוא עוד טיפים והמלצות בנושא הפקות וידאו.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך : 

אולפן צילומים להפקות וידאו – מה היתרונות.